Hallo Aletta,
Ik wil je even laten weten dat ik gisteren met vlag en wimpel geslaagd ben voor mijn examen met mijn paard.
Het ging echt heel goed, kreeg heel veel lovende woorden naderhand over hoe leuk en blij mijn paard en ik samenwerkten met de juiste ademhaling en op vertrouwen, dat wij ontzettend gegroeid zijn.
Voelde mij goed en ben supertrots op mijzelf en mijn paard! Ik heb heel veel leuke plannen en geniet er momenteel ontzettend van, echt een supergevoel en een mega verschil met toen ik net bij jou kwam.
Ik ben zo blij dat ik het aangedurfd heb om je op te zoeken en wil je dan ook heel erg bedanken voor je hulp en je luisterend oor.
Janneke


